Mentenanţă şi suport
MENTENANȚĂ şi SUPORT
Suportul acordat de echipa de asistență ADA poate fi oferit telefonic sau onsite.

Serviciul suport este conceput intuitiv pentru a oferi acces instantaneu pentru semnalarea problemei, acces la răspunsuri la întrebări frecvente, sfaturi, tehnici și liste de erori de software, posibilitatea de a urmări problemele deschise, de a descărca și încărca fișiere, de a participa la grupuri de știri, accesul la un buletine informative tehnice trimestriale, informații de certificare a produselor, precum și servicii de abonament de e-mail pentru buletine de asistență și alte informații de suport.

Prin includerea în programele de mentenanță și prin apelul la serviciul suport, beneficiați de:
  •     Acces la cele mai recente versiuni ale soluțiilor, pentru a beneficia de funcționalități superioare celor din versiunile anterioare;
  •     Acces la cele mai avansate instrumente și tehnologii pentru îmbunătățirea continuă a procesului de dezvoltare a produsului;
  •     Actualizăre de software cel mai scurt timp;
  •     Suport onsite și telefonic 12/24 de ore