TEAMCENTER
 
TEAMCENTER

Teamcenter este standardul de facto pentru PLM, prezentându-se sub forma de module, soluţii “out-of-the-box” pentru a se potrivi viziunii fiecarei companii PLM. Teamcenter oferă industriei soluţii pentru produs şi planificarea portofoliului, dezvoltarea de produse digitale, fabricaţie digitală şi vânzări fiind suportul pentru a livra la timp valoare. Portofoliul de produse Teamcenter include managementul proceselor din întreprindere, gestionarea datelor inginereşti, colaborarea extinsă a companiei,managementul de proiect, managementul cerinţelor, integrare şi vizualizare la nivel global. Teamcenter transformă performanţele generale ale afacerii dvs. prin livrarea de capabilităţi unice de extindere a razei de acţiune a cunoştinţelor despre produs.

Teamcenter 11 gestionează productivitatea din ciclul global de dezvoltare al produselor şi productivitatea în organizarea fabricaţiei. Teamcenter 11 reuneşte întreg portofoliu PLM într-o singură arhitectură unificată, astfel încât se poate alege combinaţia potrivită pentru fiecare companie. Teamcenter 8 introduce un set puternic de noi capacităţi pentru a mări productivitatea, înglobând funcţionalităţi din suita Microsoft Office şi IBM.

Beneficiile soluției:
  • Maximizarea deasupra liniei de crestere – inovaţia produsului duce la creşterea profitului. Teamcenter permite realizarea, captarea cerinţelor clientului şi alinierea acestor cerinţe înainte de luarea deciziilor referitoare la livrarea lor la un preţ pe care clienţii sunt dispuşi să îl plătească.
     
  • Reducerea timpului de lansare pe piaţă – Teamcenter permite execuţia proiectelor în procese paralele care accelerează realizarea programului. Lansarea rapidă pe piaţă oferă venituri crescute şi scoate în evidenţă produsele proprii într-o piata aglomerată.
     
  • Micşorarea costurilor şi a ciclului de viaţă – Teamcenter reduce cheltuielile de planificare, dezvoltare, producţie şi service prin eliminarea muncii repetitive, facilitarea partajării şi reutilizarea unor platforme şi componente, precum şi prin furnizarea de vizibilitate la resursele de impact pentru modificări.
     
  • Creşterea semnificativă a calităţii produselor – în Teamcenter se pot integra constrângerile de calitate în definirea produslui, se pot evalua măsurătorile în fiecare etapa a ciclului de viaţă, se poate asigura respectarea reglementărilor şi standardelor în vigoare pentru ambalare, funcţionalitate, uzabilitate, inginerie, capacitate de producţie şi mentenanţă.
  • Raţionalizarea eficienţei produselor – Teamcenter ajută la îmbunătăţirea eficienţei operaţionale prin stabilirea unor procese automate de lansare a sarcinilor de serviciu, la urmărirea execuţiei şi aplicarea regulilor fluxului de lucru şi definirea rolului utilizatorilor. Managementul procesului de fabricaţie oferă o singură sursă scalabilă şi sigură a datelor de fabricaţie, produs, proces, resurse şi fabrica, perfect gestionabilă şi asociată cu suportul proceselor ciclului de viaţă.
     
  • Creşterea productivităţii – Teamcenter îmbunătăţeşte productivitatea oamenilor şi a echipelor. Portalurile web permit utilizatorilor vizualizarea rapidă a cunoştinţelor despre produs funcţie de rolul şi experienţa fiecăruia. Modelul virtual permite interogarea şi validarea conceptelor fără a realiza prototipuri fizice costisitoare.
     
  • Maximizarea partajării şi reutilizării – Teamcenter adună informaţii provenite de la diverse sisteme, astfel încât proiectele , documentele , planurile , procesele şi definiţiile de produs să poată fi re-utilizate în scopuri multiple. Toate acestea generează o dezvoltare rapidă a platformelor produselor comune cu variante şi derivaţii.
Descărcați broșura Teamcenter